بهترین رستوران های کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور کیش خرداد 95 برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

مراکز خرید دبی

سیتی سنتر میردف بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات سومین مرکز خریدی است که توسط ماجد الفطیم ماف در دبی تأسیس شده‌ است و از بهترین مراکز خرید دبی میباشد. هزینهٔ ساخت این مرکز خرید دبی 3 میلیارد درهم بوده و دارای بیش از 400 فروشگاه است.این مرکز یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد. این مرکز خرید در محلهٔ میردف در شهر دبی واقع شده است.معماری داخلی این مرکز خرید بسیار زیباست و خبری از ازدحام در آن نیست؛ اگر می‌خواهید با خیال راحت خرید کنید و گرفتار شلوغی نشوید، میردف را از دست ندهید. مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

هتل های 5 ستاره دبی

هتل 4 ستاره هال مارک  در منطقه دیره و در مرکز شهر دبی واقع شده است . این هتل باشکوه در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر قرار داشته که تا فرودگاه بین المللی دبی نیز ، تنها 10 دقیقه فاصله دارد . هتل مجهز هالمارک از موقعیت مرکزی به لحاظ جغرافیایی بهره مند بوده و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای مشهور موزیکال و بازار مینا نزدیک می باشد .

در ضمن به منظور سهولت در تردد گردشگران تور دبی به تفرجگاه ساحلی الممزر و مراکز خرید ، هتل مجلل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را تدارک دیده است . رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی در صدر اهداف هتل بوده و تمام پرسنل این نکات را رعایت می کنند . این هتل 4 ستاره از ویژگی های بسیاری برخوردار است و امکانات متعددی را برای اقامتی به یاد ماندنی به گردشگران ارائه می کند . این هتل دارای امکاناتی نظیر :ال سی دی, ماهواره, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن ,رستوران, استخر روباز, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, بیلیارد, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری, ماساژ , اینترنت 

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است. رستوران زیبای وایت ارکید در این منطقه شهرت بسیار بالایی دارد و بایستی برای رزرو کردن میز در این رستوران از چند روز قبل اقدام نمایید. فاصله‌ هتل نخلستان دبی با مراکز خرید و تفریحی دبی از لحاظ زمانی فقط 20 دقیقه می باشد، نسیم ملایمی که از سوی دریا می وزد به سمت نخلستان محیطی آرامش بخش را برای مسافران هتل نخلستان دبی چند برابر کرده است از امکانات هتل نخلستان دبی می‌توان استخر ، ساحل اختصاصی، برگزاری کنفرانس،سالن ورزشی ، دو رستوران متفاوت برای مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 تدارک دیده شده است.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

غذاهای سنتی چین

غذاهای سنتی چین

آشپزی چینی به آشپزی‌ ای اطلاق می‌شود که در کشور چین مرسوم بوده است. این آشپزی یکی از سه مکتب مادر آشپزی جهان است. از ویژگی‌های خاص این آشپزی می‌توان به خرد کردن اجزاء غذا به طوری که هنگام صرف غذا نیاز به بریدن آنها نباشد، کم پختن اجزاء غذا و طبخ جداگانهٔ اجزای غذا خصوصاً سبزیجات اشاره کرد. آشپزی در مناطق مختلف چین به شیوه‌های متفاوت انجام می‌شود .

تفت دادن آشناترین روش پخت‌ و پز چینی است . در این روش محتوایات غذا را به مدت کوتاه در روغن داغ تفت می‌دهند. هنگام تفت دادن معمولاً تره‌ بار آبدار و گوشت را جدا از سایر مواد تفت می‌دهند. گوشت، مرغ، ماهی، و انواع تره‌ بار مانند سیر ، پیاز ، کرفس ، فلفل سبز ، جوانهٔ ماش ، کدو از جمله موادی است که با این روش پخته می‌شود .

بخار پز کردن یکی دیگر از روش‌های متداول در آشپزخانه‌های چینی است . برای بخار پز کردن معمولاً از ظرف‌های چوبی استفاده می‌ شود. غذاهای بخار پز شده با انواع و اقسام سس صرف می‌شود .

زنجبیل و دارچین از ادویه‌های متداول در آشپزی چینی هستند . سس سویا و کنجد نیز در انواع سس‌های و غذاهای چینی کاربرد دارند .

در بعضی از رستوران ها وغذا خوری های چین افراد امکان این را دارند که غذای خود را از قبیل گوشت, ماهی و ... خودشان با سلیقه شخصی سر میزشان طبخ کنند. شما در تور چین تعطیلات اردیبهشت 95 به راحتی می توانید از این امکان لذت ببرید وبه سلیقه خودتان غذایتان را طبخ و میل کنید

غذاهای سنتی چین

  


Bourbon chickenمرغ بدون استخوان به همراه سس سویا مخصوص می باشد .

 

غذاهای سنتی چین

Beef and Broccoli گوشت گوساله پخته شده که به همراه کلم بروکلی و سس سویا و زنجبیل می باشد .

 

غذاهای سنتی چین

Hotpot روی شعله آتش در ظرف فوندو به جای روغن آب می ریزند یا نوعی سوپ وقتی که در حال جوش می باشد گوشت های مختلف مثل گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی یا سبزیجات را با چنگال مخصوص داخل فوندو می گذارند تا بپزد .

 

غذاهای سنتی چین

Chinese Braised Beef and Noodles گوشت گاو با رشته فرنگی تخم مرغ و ادویه چینی ملایم پخته شده می باشد .

 

غذاهای سنتی چین

Chinese Fried Rice (برنج سفید پخته ژاپنی) در روغن سرخ می‌شود مواد اصلی آن را گوهان ، تخم مرغ ، روغن ، نمک و فلفل تشکیل می دهند در برخی نقاط از تخم مرغ ممکن است استفاده نشود و به جای نمک از سس سویا و یا چاشنی‌های دیگر استفاده شود . همچنین از کالباس ، میگو ، خرچنگ و بکون (گوشت خوک ورقه شده) و سبزیجاتی مانند ذرت ، فلفل دلمه‌ای و نخود سبز نیز زیاد استفاده می‌شود . 
چینی‌ ها این غذا را با مخلوط چند ماده غذایی با هم از جمله پیاز و تخم‌مرغ ، سس سویا و جوانه گندم تهیه می‌کنند .

 

 

غذاهای سنتی چین

Dim sum دیم‌ سام یک غذای سبک چینی است که معمولا در مناطقی از چین که کانتون نامیده می‌شود همراه یک چای گیاهی به نام یوم‌چا yum cha سرو ‌می شود . بیشتر دیم‌سام‌های سنتی در بخارپزهای چوبی که با چرخ سر میز آورده می‌شود ، پخته می‌شود .

 

غذاهای سنتی چین

Gunpowder chicken که ترکیبی از گوشت مرغ به همراه فلفل و بادام زمینی و پیازچه و سس سویا می باشد .

 

غذاهای سنتی چین

Honey Chili Potatoes که سیب زمینی و روغن و نمک و مقداری عسل به همراه کنجد می باشد و بسیار تند می باشد .

 

غذاهای سنتی چین

Salt And Pepper Prawns میگو که همراه نمک و فلفل پخته شده می باشد .

 

غذاهای سنتی چین

Sea bass with sizzled ginger نوعی ماهی است که همراه پیاز و زنجبیل و فلفل پخته می شود

دیدنی های چین

کوه تای در چین

کوه تای در شمال شهر تای آن  و در استان شاندونگ، چین قرار دارد، این کوه از اهمیت تاریخی و فرهنگی بسیاری برخوردار است. ارتفاع کوه تای ۱۵۴۵ متر (۵۰۶۹ فوت) است و دربین پنج کوه مقدس در چین مهم ترین انها به شمار می‌آید. کوه تای دست کم برای ۳،۰۰۰ سال محل عبادت بوده‌است. این کوه در سال ۱۹۸۷ به عنوان مکانی طبیعی و فرهنگی در میراث جهانی یونسکو ثبت گردید.

 

 

 

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین بهار 95 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا